// Strawberry Cupcake


Hello World! Im Sunshine and im 100 years young from Saturn. Replace this nonsense intro (Y)


► My Biography
► My Stuff
► My Friends
► My Diary



Put your Cbox here. Make sure the correct measure of the width of your Cbox.


Template & Skin by : Husnaa.
Big help from : Wani | WHI | C4U | Una


Older Post | Newer Post
esok start sekolah :"((((((((((
Tuesday, January 3, 2012 | 5:58 AM | 0 Sweet Cupcake
haa , bermulalah ceritera . esok dah bermula sekolah . hehe . bukan esok sebenarnye . hari ni sepatutnye sekolah . tapi , disebabkan tadi wanie tak pergi . esok lah bermula sekolah wanie bagi tahun 2012 ni , dengan hati yang luluh ni . wanie akan TABAHKAN HATI , KUAT KAN KAKI untuk melangkah dan terus melangkah sehingga sampai ke PERKARANGAN SEKOLAH .  YA ALLAH . TABAHKAN LAH HATI HAMBA MU INI . :'(. esok , KONFEM KONFEM masuk pintu pagar sekolah je .orang akan tanye . KAK WANIE ! DAPAT BERAPA RESULT ? astafirllah . YA ALLAH , KAU TABAHKAN HATIKU UNTUK MENJAWAB PERSOALAN INI :'(

Ya Allah Kau Berikan Aku Kekuatan


Ya Allah, Engkau berikan aku kekuatan dalam menghadapi ujian-Mu. Ya Allah, Aku sedar aku seringkali lalai dari mengingati-Mu, namun aku mohon Engkau ampuni dosaku. Engkau makbulkanlah hajatku Ya Allah. Berikanlah kebahagiaan kepada kedua Ibu Bapa ku Ya Allah. Engkau berikanlah aku kejayaan di dunia dan di akhirat. Amin Ya Rabbal Alamin. Selawat Ke atas Nabi Muhammad S.A.W.